loading...
shiraz-song
reza بازدید : 515 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Morteza Pashaei - Nafas.jpg

 

آهنگ  بسیار زیبا مرتضی پاشایی به نام نفس

آهنگ : مرتضی پاشایی   تنظیم : علی حسین زاده    ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی
برای دانلود اهنگ و دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید

چشات من داده به دستای باد
دلم عشقم  تو از کی بخواد
دل تو با دلم به سادگی راه نمیاد
ببین دلم درا رو هم بست  تو دلم کی به جز تو نشست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 7,785
  • بازدید کلی : 162,041
  • کدهای اختصاصی