loading...
shiraz-song
reza بازدید : 39 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Hossein Masoomi - Tanhatar.jpg

آهنگ  بسیار زیبا حسین معصومی به نام تنهاتر

ترانه و آهنگ : امیر علی بهادری    تنظیم : نیما علامه

برای دانلود اهنگ و دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید

تو از  اون تنها تر هم میشی حالا که من با تو لج کردم
حالا که فهمیدی کی بودم من دیگه محاله برگردم
تو از این تنها تر هم میشی حالا که دور دور شدیم از هم
دوست دارم یادم بره اسمت دوست داری برگردی تو قلبم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 7,806
  • بازدید کلی : 162,062
  • کدهای اختصاصی